Club d'Escacs Gerunda

  • Incrementar grandària de la font
  • Grandària de la font predeterminat
  • Decrementar grandària de la font


Antoni Bonell i Narcís Tarrús seran a Santa Susanna

Correu Imprimir PDF

logo_catalana

 

Dissabte comença el Campionat de Catalunya de Veterans

A partir del dia 23 de maig Santa Susanna reuneix als millors jugadors veterans de Catalunya. Com cada any els millors jugadors de la categoria es reuneixen aquestes dates per compartir nou dies d'escacs. El primer del rànking és el MF del Terrassa Emili Simon, seguit del MC Lluís Coll del Catalònia. Dos jugadors del Gerunda han confirmat la seva assistència: Antoni Bonell 6è del rànking i Narcís Tarrús que arrenca com a 20è de la llista. Sort als dos!

http://chess-results.com/tnr173248.aspx?lan=2

 

La frase de la setmana

"La manca de paciència probablement és la causa més habitual de perdre una partida o fer taules, en una partida que hauria d'haver-se guanyat"

Bent Larsen

Problema del dia


Subscriu-te a la web!!

Pots seguir les novetats de la web per email o bé amb el nostre feed RSS.    

Entra el teu email:


  Web C.E. Gerunda
      

Ens trobaràs al Facebook!

     

Trobes el contingut de la web interessant? Comparteix-ho afegint una nota al teu perfil del facebook.

T'expliquem com fer-ho!

Col.laboradors


Idioma

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Welcome

Fes-te soci!!

Propers esdeveniments

L'enquesta

El que trobo a faltar a les xarxes és...